Správce obrázků

Obrázek „“ byl v pořádku uložen na serveru.

Obrázek „“ byl odstraněn.

idnázevtypvelikostnahránorozlišení
Nahrát obrázek

Soubory nahrávejte jednotlivě.

Soubor musí být typu JPEG, PNG, nebo GIF.

Chyba při čtení souboru.

Obrázek je příliš veliký, maximální limit je 700KB.

Sem přetáhněte požadovaný obrázek.

Nový obrázek

Musí být zadán název obrázku, maximální délka je 30 znaků.

Obrázek se zadaným názvem již existuje. Zvolte jiný název.

Chyba připojení. Opakujte akci.

Vyberte název obrázku pro identifikaci při práci v administraci.

Odstranit obrázek

Chcete opravdu odstranit obrázek „“ ze serveru? Obrázek bude odebrán ve všech částech administrace.

Zákazníci

Zákazník, registrovaný na email „“ byl v pořádku odebrán.

Chyba připojení. Opakujte akci.

idemailregistrovánodběr zpravodaje
Detail zákazníka
Údaje o zákazníkovy nemůžete upravovat, může tak učinit pouze zákazník v nastavení svého zákaznického profilu.

Chyba při komunikaci na serveru. Opakujte akci.

osobní a identifikační údaje
ID:
Emailová adresa:
Celé jméno:
Název společnosti:
IČO:
DIČ:
Telefon/mobil:
Odběr zpravodaje:
Datum a čas registrace:
dodací adresa
Ulice:
Město/obec:
Poštovní směrovací číslo:
fakturační adresa
Ulice:
Město/obec:
Poštovní směrovací číslo:
Odebrat zákazníka

Chcete opravdu odebrat zákazníka „“ z databáze? Budou smazány i objednávky, které zákazník uskutečnil.

Správce autorů

Chyba při komunikaci na serveru. Opakujte akci.

Údaje autora „“ byly v pořádku upraveny.

Nový autor byl v pořádku vytvořen.

Vybraný autor „“ byl v pořádku odebrán.

idjménopopisfotka
Přidat nového autora

Chyba při komunikaci na serveru. Opakujte akci.

Vyplňte jméno autora, nesmí zůstat nevyplněné.

Fotky pro autory musí být v rozlišení 120x170px, formát je libovolný tj. JPEG, PNG nebo GIF. Jsou zobrazovány pouze vhodné fotky.
-idnázev obrázku
Upravit údaje autora

Chyba při komunikaci na serveru. Opakujte akci.

Vyplňte jméno autora, je to povinný údaj.

Fotky pro autory musí být v rozlišení 120x170px, formát je libovolný tj. JPEG, PNG nebo GIF. Jsou zobrazovány pouze vhodné fotky.
-idnázev obrázku
Odebrat autora

Chcete opravdu odebrat autora „“ z databáze? Autor bude odebrán i u všech knih, kde je nastaven.

Správce knih

Chyba při komunikaci na serveru. Opakujte akci.

Údaje knihy „“ byly v pořádku upraveny.

Nová kniha byla v pořádku vytvořena.

Vybraná kniha „“ byla v pořádku odebrána.

idjménoautorvydánocena
Přidat novou knihu

Chyba při komunikaci na serveru. Opakujte akci.

Vyplňte název knihy, je to povinný údaj.

Cena knihy je povinný údaj a musí to být celé číslo.

Datum vydání knihy je povinný údaj a musí být však v číselném formátu (např. 1.1.2014).

Fotky pro knihy musí být v rozlišení 120x170px, formát je libovolný tj. JPEG, PNG nebo GIF. Jsou zobrazovány pouze vhodné obrázky. Každá kniha musí mít přiřazeného autora a obrázek. Datum zadávejte v čísleném formátu (např. 1.1.2014).


-idjméno autora
-idnázev obrázku
Upravit údaje knihy

Chyba při komunikaci na serveru. Opakujte akci.

Vyplňte název knihy, je to povinný údaj.

Cena knihy je povinný údaj a musí to být celé číslo.

Datum vydání knihy je povinný údaj a musí být však v číselném formátu (např. 1.1.2014).

Fotky pro knihy musí být v rozlišení 120x170px, formát je libovolný tj. JPEG, PNG nebo GIF. Jsou zobrazovány pouze vhodné obrázky. Každá kniha musí mít přiřazeného autora a obrázek. Datum zadávejte v čísleném formátu (např. 1.1.2014).


-idjméno autora
-idnázev obrázku
Odebrat knihu

Chcete opravdu odebrat knihu „“ z databáze? Kniha bude odebrána i ze všech objednávek.

Zprávy z kontaktního formuláře

Vybraná zpráva od odesílatele „“ byla v pořádku odebrána.

Chyba na serveru. Opakujte akci.

idjménoemailodesláno
Detail zprávy z kontaktního formuláře
Tento formulář slouží pouze jako výstup z databáze, nelze je upravovat.
Odebrat zprávu

Chcete opravdu odebrat zprávu od odesílatele „“ z databáze?

Objednávky

Objednávka „“ byla v pořádku odebrána.

Chyba připojení. Opakujte akci.

čísloobjednánojméno zákazníkaemail zákazníka
Detail objednávky
Údaje o objednávce nemůžete upravovat, slouží pouze jako výpis z databáze.

Chyba při komunikaci na serveru. Opakujte akci.

základní údaje
Číslo objednávky:
Objednáno:
Způsob platby:
údaje o zákazníkovi
Emailová adresa:
Jméno zákazníka:
Název společnosti:
IČO:
DIČ:
Telefon/mobil:
dodací adresa
Ulice:
Město/obec:
PSČ:
fakturační adresa
Ulice:
Město/obec:
PSČ:
přehled objednaných knih
Odebrat zprávu

Chcete opravdu odebrat objednávku číslo „“ z databáze?

Vlastnosti stránky

Vlastnosti byly v pořádku uloženy.

Chyba na serveru. Opakujte akci.

Překročili jste max. délku vlastností.

Klíčová slova jsou oddělená čárkami a slouží pro vyhledávače. Popis stránky rovněž slouží pro vyhledávače. Max. délka titulku, klíčových slov i popisu stránky je 200 znaků.

Zpravodaj pro zákazníky

Chyba na serveru. Opakujte akci.

Vyplňte pole Nadpis zpravodaje, Předmět zprávy a Textový obsah.

Vyberte alespoň jednoho zákazníka - příjemce zpravodaje.

Zpravodaj byl v pořádku rozeslán vybraným uživatelům.

Nadpis zpravodaje se společně s textovým obsahem a obrázkovou přílohou objeví v těle zprávy. Předmět zprávy je předmět emailové zprávy se zpravodajem.

-idnázev obrázku
-idemail zákazníka
Upravit hlavičku

Hlavička byla úspěšně upravena.

Chyba při komunikaci se serverem.

Vyberte vhodný obrázek jakožto hlavičku. Musí mít rozlišení 1008x274px. Formát obrázku je libovolný, tj. JPEG, PNG nebo GIF.

-idnázev obrázku
Vložení odkazu

Vyplňte text a url odkazu.

Vložený obrázek

Vyberte požadovaný obrázek libovolné velikosti a typu, potom vyberte způsob zobrazení, a připadně zadejte popisek. Popisek obrázku se zadává jen, pokud chcete.

Vyberte obrázek:

-idnázev obrázku

Zobrazení obrázku:



Popisek pod obrázkem:

Nastavení oznámení emailem

Emailová adresa „“ byla v pořádku přidána.

Emailová adresa „“ byla v pořádku odstraněna.

nová objednávkanová zprávaidemailová adresa
Přidat emailovou adresu

Musíte vyplnit platnou emailovou adresu.

Zadaná emailová adresa již byla dříve použita.

Selhalo připojení. Opakujte akci.

Každá platná emailová adresa může být použita maximálně jednou.
Odebrat emailovou adresu

Chcete opravdu odebrat emailovou adresu „“ z databáze?

Změna hesla

Zadejte nové heslo i nové heslo znovu pro kontrolu překlepů.

Heslo musí být dlouhé alespoň 6 znaků slova (znaky: A-Za-z0-9_).

Obě zadaná hesla musí být stejná kvůli kontrole překlepů.

Selhalo připojení. Opakujte akci.

Přihlášení

Vyplňte jméno uživatele i heslo.

Zadaný uživatel neexistuje.

Selhalo připojení. Opakujte akci.

Zadáno špatné heslo.

Nákupní košík
Když jste byli minule přihlášeni, přidali jste do košíku knih a nedokončili jste objednávku. Chcete je smazat nebo připojit k dnešnímu obsahu košíku?
Nákupní košík

Nepodařilo se načíst obsah košíku. Opakujte akci.

Nepodařilo se změnit množství vybrané knihy. Opakujte akci.

Množství musí být celé číslo větší než nula.

Vybraná kniha byla přidána do košíku.

Vybraná kniha už byla v košíku, množství změníte v příslušné kolonce.

V košíku nejsou momentálně žádné knihy.

#jméno knihycena za kusmnožství-

Obchodní podmínky

Obchodní a reklamační podmínky internetového obchodu vydavatelstvi­kopretina.cz společnosti – Vydavatelství Kopretina s.r.o. IČ: 03536424, sídlem Minská 191/46, Žabovřesky, 616 00 Brno zapsané v OR vedeném KS v Brně, sp.zn. C 85352

  1. Vymezení pojmů
    1. „Obchodem“ se pro účely těchto obchodních a reklamačních podmínek rozumí internetový obchod www.vydavatelstvikopretina.cz, jenž je provozován společností – Vydavatelství Kopretina s.r.o., IČ: 03536424, sídlem Minská 191/46, Žabovřesky, 616 00 Brno, zapsané v OR vedeném KS v Brně, sp.zn. C 85352.
    2. „Prodejcem“ se dále rozumí společnost – Vydavatelství Kopretina s.r.o., IČ: 03536424, sídlem Minská 191/46, Žabovřesky, 616 00 Brno, zapsané v OR vedeném KS v Brně, sp.zn. C 85352. Společnost je dále řádně zapsána a registrována u Živnostenského úřadu Brno-město a dále u Úřadu pro ochranu osobních údajů, jež jsou na příslušném úseku své působnosti kontrolními orgány vůči společnosti.
    3. „Zbožím“ se rozumí věci a produkty nabízené Prodejcem k prodeji v Obchodu, tj. především knihy
    4. „Zákazníkem“ se rozumí uživatel Obchodu, jenž má zájem o koupi konkrétního Zboží.
    5. „Spotřebitelem“, se rozumí každý člověk, který s Prodejcem uzavírá obchod prostřednictvím Obchodu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Na takového Spotřebitele se vztahují ujednání, u nichž je tak výslovně uvedeno.
    6. „Objednávkou“ se rozumí vyplněný objednávkový formulář určený pro konkrétní Zboží v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu.
    7. Zkratkou „OZ“ se rozumí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.
  2. Nákup Zboží
    1. Zákazník je oprávněn objednat prostřednictvím Obchodu a jeho elektronického objednávkového systému konkrétní Zboží, o jehož koupi má zájem. Vyplněním registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami určenými pro nákup zboží v Obchodu a také se zpracováním jeho osobních údajů uvedených v Objednávce (viz. čl. XII – Ochrana osobních údajů).
    2. Samotné uveřejnění a nabízení Zboží Prodejcem v Obchodu není ještě návrhem na uzavření kupní smlouvy ohledně daného Zboží ze strany Prodejce, ale pouze informačním zveřejněním dodavatelských možností Prodejce. Pro prezentaci Zboží prostřednictvím Obchodu a též pro prezentaci možnosti jeho objednání a koupě se tedy nepoužije §1732 odst. 2 OZ, přičemž taková prezentace Zboží v Obchodu tedy není právně účinným návrhem Prodejce na uzavření smlouvy k takovému Zboží.
    3. Za návrh na uzavření kupní smlouvy ze strany Zákazníka prostřednictvím Obchodu ohledně konkrétního Zboží je považováno vždy teprve doručení Objednávky Zákazníka na koupi daného Zboží Prodejci.
    4. Odesláním Objednávky projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami a závazně si objednává Zboží uvedené v Objednávce.
    5. Prodejce potvrdí Zákazníkovi doručení Objednávky bez zbytečného odkladu, obvykle však nejpozději do 3 pracovních dnů od jejího doručení.
    6. Potvrzení o doručení Objednávky Prodejcem se považuje za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy Prodejcem se Zákazníkem ohledně konkrétního zboží uvedeného v Objednávce a teprve okamžikem takového potvrzení Objednávky tedy dochází mezi Zákazníkem a Prodejcem k uzavření kupní smlouvy ke konkrétnímu objednanému Zboží.
    7. Obsah kterékoli kupní smlouvy dle odst. 6 je pak vždy dán obsahem přijatého návrhu (objednávky) Zákazníka, tedy jak předmět koupě, tak i jeho cena, způsob dodání a další podmínky sjednané v rámci takto přijatého návrhu, přičemž ostatní smluvní náležitosti takové kupní smlouvy jsou definovány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.
    8. Pokud si Zákazník v rámci objednávky vybral dodání zboží jeho odesláním na adresu určenou Zákazníkem, odešle Prodejce toto Zboží na takovou adresu poté, co bude dané Zboží připraveno u Prodejce k expedici.
  3. Realizace Objednávky
    1. K provedení řádné Objednávky je Zákazník povinen vyplnit veškeré povinné údaje v objednávkovém elektronickém systému Obchodu.
    2. Doručená Objednávka Zákazníka se považuje za nepřijatou a odmítnutou ze strany Prodejce, jestliže Prodejce vyrozumí Zákazníka, že (i) Objednávku nepřijímá či odmítá, (ii) objednané Zboží není možno dodat, nebo v případě, že Prodejce nepotvrdí Zákazníkovi přijetí Objednávky dle čl. II bodu 6 nejpozději do 10 pracovních dnů od jejího odeslání Zákazníkem.
    3. Pokud je objednané Zboží možno dodat, avšak v mezidobí došlo ke změně podmínek dodávky daného Zboží (Zboží je možno dodat v jiné ceně, kvalitě, či provedení), je Prodejce oprávněn vyrozumět o této skutečnosti Zákazníka s žádostí o vyjádření, zda má zákazník zájem o Zboží za takto změněných podmínek, a zároveň s poskytnutím lhůty pro takové vyjádření.
    4. Jestliže se Zákazník vyjádří Prodejci dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se takové vyrozumění za novou Objednávku a dále se postupuje jako u nové Objednávky.
    5. Jestliže se Zákazník nevyjádří dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se marné uplynutí takové lhůty za zrušení Objednávky Zákazníkem.
    6. Objednávka učiněná Zákazníkem je pro Zákazníka závazná.
  4. Informace Zákazníka
    1. S ohledem na povinnost Prodejce dle OZ poskytuje Prodejce těmito obchodními a reklamačními podmínkami Zákazníkovi informace, jež jsou nezbytné k uzavření smlouvy a náležité informovanosti Zákazníka o realizaci konkrétního obchodu.
    2. Identifikační údaje Prodejce jsou uvedeny v čl. I odst. 2 těchto obchodních a reklamačních podmínek.
    3. Název, hlavní charakteristika Zboží a jeho cena je vždy uvedena ve specifikaci Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž tím, že Zákazník ohledně takového Zboží učiní Objednávku, dává najevo, že se již v předstihu s popisem daného Zboží i jeho cenou seznámil.
    4. Cena Zboží v rámci Obchodu je vždy uvedena bez daní a bez dalších poplatků, není-li uvedeno jinak.
    5. Zákazník je povinen uhradit kupní cenu s daní příslušnou k danému Zboží či smlouvě.
    6. V rámci Objednávky a před jejím odesláním bude vždy zároveň Zákazníkovi zobrazena a uvedena i cena po připočtení příslušných daní (DPH) a po připočtení dalších poplatků a nákladů (např. poplatek za ekologickou likvidaci dle zák. č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění, a náklady za dodání a dopravu).
    7. Prodejce neúčtuje Zákazníkům žádné náklady vznikající použitím komunikačních prostředků na dálku, a takové náklady na své straně tedy nese Zákazník sám.
    8. Vyplněním a odesláním Objednávky v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu Zákazník na neurčitou souhlasí, že mohou být Prodejcem Zákazníkovi na adresu jeho uvedeného bydliště či sídla zasílána reklamní sdělení Prodejce a dále, že mu na jeho vyplněnou emailovou adresu mohou být zasílána obchodní sdělení Prodejce. Tento souhlas je Zákazník oprávněn kdykoli odvolat.
    9. Nabídka Zboží Obchodu je platná vždy po dobu určenou u každého konkrétního Zboží v rámci specifikace Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž pokud doba platnosti nabídky není uvedena, má se za to, že nabídka zboží platí do odvolání či do vyčerpání zásob.
    10. Každá uzavřená kupní smlouva v rámci obchodu je dále Prodejcem archivována v rámci jeho obchodní a účetní evidence a na vyžádání Zákazníka může být tomuto následně zpřístupněna po uhrazení manipulačních nákladů na takové zpřístupnění.
    11. Kroky vedoucí k uzavření kupní smlouvy v rámci Obchodu jsou obecně popsány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.
    12. Kupní smlouva může být uzavřena v českém nebo i slovenském jazyce.
    13. V rámci objednávání kteréhokoli Zboží je Zákazník oprávněn do konečného odeslání Objednávky měnit obsah Objednávky či opravovat chyby učiněné v Objednávce.
  5. Dodání Zboží
    1. Jestliže Zákazník pro dodání Zboží v rámci Objednávky zvolí způsob dodání dobírkou (tj. odeslání na adresu určenou Zákazníkem v Objednávce) s tím, že cena Zboží bude hrazena při převzetí (je možno pouze pro doručení v rámci České republiky), bude k ceně Zboží též účtováno poštovné a balné, a to takto:
      • poštovné a balné ve výši 98,–Kč u ceny Zboží do 700,–Kč (včetně),
      • v případě větší objednávky bude poštovné a balné řešeno individuálně dle váhy zásilky.
    1. Jestliže Zákazník pro dodání Zboží v rámci Objednávky zvolí doručení Zboží, u něhož zároveň zvolí úhradu ceny předem bezhotovostním bankovním převodem (platí vždy pro doručení do Slovenské republiky), pak Prodejce bude účtovat poštovné a balné takto:
      • poštovné a balné ve výši 50,–Kč u ceny Zboží do 700,–Kč (včetně),
      • v případě větší objednávky bude poštovné a balné řešeno individuálně dle váhy zásilky.
    2. Zboží zasílá Prodejce prostřednictvím společnosti Česká pošta.
    3. Nevyzvedne-li si Zákazník Zboží zasílané dobírkou dle bodu 5 ve lhůtě jejího uložení na poště při dodání prostřednictvím České pošty, a.s. nebo nepřevezme-li Zákazník doručované Zboží od zasilatele v případě dodání Zboží prostřednictvím jiného dopravce, a Zboží bude vráceno Prodejci, uskladní Prodejce Zboží ve svém skladu do doby, než si jej Zákazník vyzvedne nebo než Prodejce dle odst. 6 využije své právo odstoupit od smlouvy.
    4. Zákazník je povinen za uskladnění dle odst. 4 uhradit Prodejci skladné ve výši 100,–Kč za každý i započatý týden takového uskladnění.
    5. Jestliže Zboží bude vráceno Prodejci dle odst. 4, je Prodejce zároveň oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, kdy takovým odstoupením není dotčen nárok Prodejce na vynaložené náklady s odesláním Zboží ani nárok na dosud vzniklé skladné dle bodu 5.
  6. Platební podmínky
  1. Jestliže Zákazník v rámci Objednávky zvolí odeslání na dobírku, pak zaplatí kupní cenu při převzetí dobírky. Zboží bude v takovém případě vydáno Zákazníkovi oproti uhrazení kupní ceny a sjednaných poplatků či nákladů.
  2. Úhradu za Zboží je možno provést při převzetí dobírkou pouze u zásilek posílaných do České republiky. Zásilky posílané do Slovenské republiky je možné hradit pouze předem bezhotovostním bankovním převodem, a to na základě zálohové faktury Prodejce,
  3. Jestliže Zákazník v rámci Objednávky zvolí jako způsob úhrady placení bezhotovostním převodem (u zásilek do Slovenské republiky je možno zvolit pouze tento způsob platby), vystaví Prodejce Zákazníkovi po obdržení Objednávky zálohovou fakturu na plnou výši kupní ceny včetně příslušných poplatků a nákladů, kterou Zákazníkovi odešle písemně na adresu Zákazníka nebo v elektronické podobě na email uvedený Zákazníkem v Objednávce.
  4. Po obdržení zálohové faktury v elektronické podobě je Zákazník povinen ve lhůtě splatnosti takové faktury uhradit fakturovanou částku na účet Prodejce uvedený na faktuře.
  5. I kdyby bylo možno objednané Zboží připravit k expedici dříve, odešle Prodejce Zboží Zákazníkovi nejdříve poté, co dojde k připsání fakturované částky dle zálohové faktury na účet Prodejce.
  6. Nebude-li fakturovaná částka dle zálohové faktury připsána na účet Prodejce ve lhůtě její splatnosti, je Prodejce oprávněn od kupní smlouvy na dané Zboží odstoupit.

VII. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží (ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na Spotřebitele)

  1. Spotřebitel má právo od smlouvy uzavřené prostřednictvím Obchodu odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme zboží.
  2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel o svém odstoupení od kupní smlouvy informovat Prodejce na jeho adresu uvedenou v čl. I odst. 2 formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Spotřebitel může použít níže v čl. XIV uvedený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností.
  3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
  4. Zboží, které Spotřebitel obdržel a ohledně něhož odstoupil od smlouvy dle odst. 1 bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, je Spotřebitel povinen zaslat zpět na adresu prodejce před uplynutím 14 dnů.
  5. Pokud Spotřebitel odstoupí od této smlouvy, vrátí Prodejce Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne obdržení vráceného Zboží nebo poté, co Spotřebitel prokáže, že Zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve, všechny platby, které Prodejce od Spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený Prodejcem). Pro vrácení plateb použije Prodejce stejný platební prostředek, který Spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud Spotřebitel výslovně neurčil jinak. V žádném případě tím Spotřebiteli nevzniknou další náklady.
  6. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 odpovídá pouze za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání s tímto Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi Zboží, včetně jeho funkčnosti.
  7. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 ponese přímé náklady spojené s vrácením Zboží.
  8. Spotřebitel nemá právo odstoupit dle tohoto článku od kupní smlouvy na Zboží, které již bylo Spotřebiteli dodáno, a které však bylo dříve Prodejcem před jeho dodáním na základě požadavku či Objednávky Spotřebitele jakkoli upraveno podle přání Spotřebitele nebo pro Spotřebitele. V případě dodání knih či jiných obdobných tiskovin se za takovou úpravu na přání Spotřebitele vždy považují i jakékoli tištěné či rukou psané texty, vsuvky či doplňky takové tiskoviny (např. autorské ex-libris či vzkazy pevně umístěné a doplněné v knize), které Spotřebitel požadoval nad rámec textu, který je v takové tiskovině obsažen.
  9. Ustanovení čl. VII se nevztahují na Zákazníka, který není Spotřebitelem.

VIII. Reklamace Zboží

  1. Spotřebitel je oprávněn reklamovat vady, jež se na Zboží vyskytly v době 24 měsíců po převzetí Zboží. Ustanovení předchozí věty neplatí a nevztahuje se na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.
  2. Práva z vad se nevztahují především na vady, které:
    1. byly reklamovány po uplynutí doby dle odst. 1,
    2. mají původ v užívání Zboží v rozporu s pokyny pro jeho užívání nebo v rozporu s jeho účelem nebo obvyklým a předpokládaným způsobem užití,
    3. jsou zapříčiněny nedovolenými nebo neodbornými zásahy do Zboží,
    4. byly způsobeny vyšší mocí nebo jinou vnější okolnosti nemající původ v povaze Zboží.
  3. Při uplatnění práv z vad je Zákazník povinen přeložit reklamované Zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).
  4. V případě koupě Zboží osobním odběrem u Prodejce obdrží Zákazník fakturu současně se zakoupeným Zbožím.
  5. Lhůty k uplatnění práva z vad začínají běžet od převzetí Zboží Zákazníkem.
  6. V případě doručení zboží dobírkou je Zákazník povinen při převzetí si vždy zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u doručující služby i Prodejce. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena pouze v souladu s pokyny Prodejce.
  7. Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je Zákazník povinen oznámit Prodejci vznik škody bez zbytečného odkladu, poté co ji zjistil, nejpozději však do 2 pracovních dnu ode dne doručení zásilky.

IX. Nároky z vad

  1. Spotřebitel má práva z vadného plnění dle §2165 a násl. OZ, přičemž Prodejce též odpovídá za jakost Zboží při převzetí dle §2161 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.
  2. Práva z vadného plnění je Zákazník uplatnit především dle §2169 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

X. Posouzení reklamace

  1. Reklamované Zboží spolu s kopií nákupního dokladu (faktury) zašle Zákazník zpět Prodejci na adresu Vydavatelství Kopretina s.r.o., Minská 46, 616 00 Brno.
  2. V reklamaci je Zákazník povinen uvést:
    1. kopii faktury vystavené Zákazníkovi k danému Zboží,
    2. podrobný popis reklamované vady Zboží.
  3. K reklamaci nesplňující podmínky dle bodu 1 a 2 nebude Prodejcem přihlíženo.
  4. Dopravu reklamovaného Zboží hradí Zákazník.
  5. Reklamované Zboží nelze Prodejci zaslat na dobírku, k takové reklamaci nebude Prodejcem přihlíženo.
  6. Po obdržení reklamovaného Zboží spolu s kopií faktury posoudí Prodejce reklamované Zboží s ohledem na vady namítané Zákazníkem.

XI. Vrácení Zboží

(článek XI. se nevztahuje na vrácení Zboží dle čl. VII)

  1. V případech, na které se nevztahují ustanovení dle čl. VII, je Zákazník je povinen vrátit Prodejci Zboží tehdy, jestliže dojde k zániku kupní smlouvy mezi Prodejcem a Zákazníkem ke konkrétnímu Zboží, zejména pak v případě účinného odstoupení některého účastníka od kupní smlouvy.
  2. Jestliže tak z jakéhokoli jiného důvodu než dle čl. VII vznikne Zákazníkovi povinnost k vrácení Zboží Prodejci, je Zákazník povinen vrátit Prodejci Zboží nejpozději do 20 dnů od vzniku takové povinnosti.
  3. V případě, že Zákazník převzal od Prodejce Zboží osobní odběrem, je Zákazník povinen Zboží vrátit a předat Prodejci ve lhůtě dle odst. 2 v prodejním místě Prodejce, kde si dříve Zboží převzal.
  4. V případě, že zákazník převzal od Prodejce Zboží dobírkou, je Zákazník povinen Zboží vrátit Prodejci tak, že Zboží zašle ve lhůtě dle odst. 2 na adresu Prodejce, ze které mu bylo Zboží odesláno, nebo jej v dané lhůtě na uvedené adrese předá Prodejci.
  5. Zákazník je povinen předat Prodejci Zboží nepoškozené, čisté a se všemi součástmi a příslušenstvím, jenž byly součástí koupě.
  6. V případě porušení povinnosti dle odst. 5 je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi:
    1. částku odpovídající snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání Zákazníka se Zbožím,
    2. přímé náklady na opravu Zboží ve skutečné výši takových nákladů,
    3. přímé náklady na čištění Zboží,
    4. cenu chybějících součástí nebo příslušenství.
  7. Zákazník je povinen uhradit vyúčtované částky dle odst. 6 do 5 dnů od oznámení takového vyúčtování Zákazníkovi.
  8. Ocitne-li se Zákazník v prodlení s vrácením Zboží, je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi smluvní pokutu ve výši 0,5% z kupní ceny Zboží (včetně DPH), o jehož vrácení se jedná, která byla fakturována Zákazníkovi při koupi Zboží, a to za každý i započatý den takového prodlení. Nárok Prodávajícího na náhradu škody v plné výši není uhrazením smluvní pokuty nikterak dotčen. Zákazník je povinen uhradit vyúčtovanou smluvní pokutu do 5 dnů od oznámení jejího vyúčtování.
  9. Prodejce vrátí Zákazníkovi kupní cenu Zboží uhrazenou dříve Zákazníkem (po případném započtení částek náhrady škody a částek dle odst. 6) teprve poté, co Prodejci bude ze strany Zákazníka vráceno Zboží, ohledně něhož Zákazník takto odstoupil od smlouvy.
  10. Ustanovení tohoto článku XI. se nevztahuje na případy, kdy dojde k zániku smlouvy odstoupením Spotřebitele dle čl. VII.

XII. Ochrana osobních údajů

  1. V případě, kdy Zákazník v rámci Obchodu, zejména při vyplňování a zasílání Objednávky prostřednictvím objednávkového elektronického systému Obchodu, bude žádán o poskytnutí osobních údajů uvedených v tom kterém formuláři či Objednávce, bere Zákazník na vědomí, že není povinen takové údaje poskytnout a jejich poskytnutí je tedy zcela dobrovolné.
  2. V případě neposkytnutí žádaných osobních údajů Zákazníkem však není Prodejce povinen přijmout Objednávku, přičemž s ohledem na objednávkový elektronický systém Obchodu může být další pokračování neúplně vyplněné Objednávky automaticky zastaveno či ukončeno.
  3. V případě, že se Zákazník dobrovolně rozhodne poskytnout své osobní údaje Prodejci, bere Zákazník na vědomí, že dobrovolně poskytuje své osobní údaje v rozsahu uvedeném v konkrétním formuláři či Objednávce Prodejci, jenž je řádně registrován jako správce a zpracovatel osobních údajů.
  4. Poskytnutím osobních údajů zároveň Zákazník uděluje Prodejci na dobu neurčitou svůj výslovný souhlas dle zák. č. 101/2000 Sb., v platném znění, ke zpracování těchto údajů v poskytnutém rozsahu za účelem jejich zpracování (i) pro plnění zákonných povinností Prodejce, (ii) pro archivační a analytické účely Prodejce, mimo jiné pak pro hodnocení kvality služeb a spokojenosti Zákazníků, a pro optimalizaci poskytování a obsahu služeb, apod., (iii) pro marketingové obchodní účely Prodejce a pro informování Zákazníka a nabídku dalších služeb Prodejce nebo jeho obchodních partnerů.
  5. Poskytnuté osobní údaje mohou být zpřístupněny pouze:
    1. subjektům oprávněným dle příslušných právních předpisů (např. zák. č. 61/1996 Sb., o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti, v platném znění) a za podmínek stanovených takovými předpisy, jako státním orgánům, soudům, soudním exekutorům, apod.,
    2. subjektům, které pro Prodejce provádějí zpracování dle smlouvy o zpracování osobních údajů, a jenž tak splňují veškeré podmínky a předpoklady pro zpracování a ochranu osobních údajů,
    3. subjektům, které s Prodejcem tvoří podnikatelské či obchodní seskupení.
  6. Subjekty dle odst. 5 mohou být také pověřeny zpracováním osobních údajů.
  7. Zákazník je oprávněn dle § 12 odst. 2 zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, vyžádat si od Prodejce informace, jaké osobní údaje o něm Prodejce zpracovává.
  8. Prodejce má právo za poskytnutí informace požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
  9. Jestliže Zákazník zjistí nebo se domnívá, že Prodejce nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů v rozporu se zákonem nebo s právy subjektu údajů, je Zákazník oprávněn domáhat se svých práv a nápravy dle § 21 zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
  10. Jestliže Zákazník poskytne v kterémkoli formuláři či Objednávce v rámci Obchodu i své rodné číslo, souhlasí Zákazník dle §13c odst. 1 písm. c) zák. č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel, v platném znění, vyplněním takového rodného čísla a jeho odesláním Prodejci prostřednictvím daného formuláře či Objednávky, že je Prodejce oprávněn využívat a zpracovávat rodné číslo Zákazníka při archivačních a evidenčních účelech Prodejce.

XIII. Závěrečná ustanovení

  1. Vyplnění registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu nebo při navázání jiné obdobné elektronické komunikace na dálku s Prodejcem prostřednictvím Obchodu, se vždy zároveň považuje za potvrzení souhlasu s těmito obchodními a reklamačními podmínkami.
  2. Uzavřená kupní smlouva stejně jako veškeré vztahy vzniklé mezi Zákazníkem a Prodejcem při objednávání či prodeji Zboží prostřednictvím Obchodu se řídí českým právem s vyloučením kolizních norem českého práva.
  3. Je-li v těchto obchodních a reklamačních podmínkách užíváno označení Zákazník a není výslovně uvedeno, že se konkrétní ustanovení týká pouze Spotřebitele, vztahuje se vždy takové ustanovení v plném rozsahu i na Zákazníka, který není Spotřebitelem.
  4. Zákazník potvrzuje a prohlašuje, že souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami učiněný zejména způsobem dle odst. 1, se mezi účastníky považuje za souhlas písemný (resp. postavený naroveň souhlasu písemnému) a veškerá ujednání obchodních a reklamačních podmínek za sjednaná písemně (resp. postavená naroveň sjednání písemnému). Tam kde tedy zákon výslovně vyžaduje pro taková ujednání písemnou formu, má se mezi účastníky za to, že tato byla řádně dodržena a provedena již odsouhlasením obchodních a reklamačních podmínek touto elektronickou formou.
  5. Zákazník dále výslovně prohlašuje a potvrzuje, že v dostatečném předstihu před učiněním Objednávky Zboží a též před uzavřením smlouvy ke Zboží byly Zákazníkovi ze strany Prodejce poskytnuty všechny informace, které jsou obsahem těchto obchodních a reklamačních podmínek, s těmito se předem plně seznámil, a že smlouva ke Zboží bude z jeho strany uzavírána poté, co byl již před jejím uzavřením v dostatečném předstihu seznámen s veškerými ujednáními, informacemi, prohlášeními a upozorněními uvedenými v těchto obchodních a reklamačních podmínkách, a tyto považuje za jasné a srozumitelné.
  6. Zákazník prohlašuje, že je plně seznámen s podmínkami těchto obchodních a reklamačních podmínek a proti jejich znění a obsahu nemá jakýchkoli výhrad.

XIV. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

(pouze pro účely odstoupení Spotřebitelem dle čl. VII)

Oznámení o odstoupení od smlouvy

  • Adresát: .............­.............­.............­......
  • Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží .............­.............­............
  • Datum obdržení .............­.............­...........
  • Jméno a příjmení Spotřebitele .............­.............­...
  • Adresa Spotřebitele .............­..........
  • Podpis Spotřebitele .............­.............­.............
  • Datum .............­.............­........
© 2014 - Vydavatelství KopretinaAdministrace